Dagsarkiv: 19 november 2009

Dag 65 med Roaccutan

Jag har förnyat bloggen lite. Har tänkt fixa lite annat också nu i veckan, om jag kan. 🙂

Jag tycker inte att jag tillfört så mycket nytt de senaste dagarna, eftersom det mesta rullar på. Det inträffar ju liksom inga skandaler eller hjärnskador här. Såvitt jag vet! 😉

Idag tror jag att jag känt av doshöjningen mer. Jag har haft torrare ögon och torrare (stramare) hud i ansiktet, och faktiskt nere på halsen! Lustig känsla. Och det kliar så smått på käkarna ned mot halsen. Detta lär väl gå över om ett tag igen, som det brukar vara när kroppen vant sig vid dosen.

Min enda större finne är kvar i samma läge som igår, den är bullig, röd och hård. Och jag har kvar samma småplitar på käkarna som igår. Möjligtvis även någon ny liten finne under ena käken, en av det mindre och lugnare slaget dock. Kanske en uppblossning?? Vi får väl se om det blir bättre sen framöver i och med den starkare dosen.

Hoppas det går bra för er andra där ute!

Lämna en kommentar

Under Uncategorized