Dagsarkiv: 11 november 2009

Dag 57 med Roaccutan

Det blev en del bilder igår va. 😉 Eftersom mobilkameran är så dålig så vill jag ta bilder från diverse vinklar för att visa ett så rättvisande resultat som möjligt. 

Min enda stora riktigt aktiva finne som jag nämnde är ännu mer ilsket röd, och det röda har liksom spritt sig utåt och runt finnen vilket gör att den ser större ut, och den ömmar som bara den. Trist. Det är just sådana finnar jag kunnat ha förr. Jag är förstås egentligen tacksam för att jag faktiskt bara har EN, men jag har vant mig vid att huden blivit rätt ok vid det här laget. Så det är lite frustrerande. Då är det bra att titta på en bild från innan behandlingen för att jämföra… och känna sig lite nöjd i alla fall. Ett tips till alla.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized