Dagsarkiv: 05 november 2009

Dag 51 med Roaccutan

Jahapp, idag fick jag trots allt två stycken lite större finnar igen, sådana där ”innebrännare” eller vad man nu brukar säga, en på vardera kind. Dagen efter träningen, som sagt. Jag tror verkligen att det hänger ihop! (Med att man svettas, vill säga). Sådana här lite större röda brukar jag annars inte få längre tycker jag. Men, skillnaden från förr är att dessa två inte gör direkt ont (jo, den ena kanske litelite om jag känner efter) och jag vet att de inte kommer att vara långvariga. De är i mildare format, om man jämför med förr. Det här visar också bara att det fortfarande går fram och tillbaka med finnarna.

Har haft aningens, aningens känning i ryggslutet. Inte direkt ont, men ungefär som överansträngt, skulle jag nog kunna beskriva det som. Och huden i ansiktet är torr (dvs spänd). Men allt är bra i det stora hela!

Lämna en kommentar

Under Uncategorized