Dagsarkiv: 10 november 2009

Jämförelse med förra veckans högra sida

Bättre förra veckan?

Höger sida från förra veckans bildomgång.

Tror inte att det är så stor skillnad. Någon finne kanske försvunnit sedan dess.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Höger, dag 56 i annan vinkel

Tja... Jo, den där mörkröda lilla fläcken längre mot örat är ännu en finne jag självklart försökt klämma. Gör inte sådant under Roa-kuren, säger jag bara. Det blir bara blodskorpor. Huden är mer känslig med Roaccutan i kroppen och tål inte lika mycket som i vanliga fall. Även om man förstås inte ska klämma annars heller! 😉

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Bild på höger sida dag 56

Inringad ny finneDen högre sidan är som vanligt bättre (än den vänstra). Förutom den nya onda finnen som jag pekat ut åt er här, eftersom den knappt syns på bilden. 😉 Den är dock rödare i verkligheten. Och på bild syns det inte heller hur fasligt öm den är. Snyft.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

För att jämföra från förra veckan

Förra veckanBild på vänster sida från förra veckans bildomgång.

Jag trodde faktiskt att jag hade fått sämre hud nu, men när jag jämför med förra veckan så verkar det faktiskt ha blivit bättre. Fast förra veckan tycker jag att jag hade färre finnar precis under käken, även om det ser mer rött ut här på bilden.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

En till underifrån

UnderifrånBer för övrigt om ursäkt för den usla bildkvaliteten, det blir inte så skarpt som jag önskat. Mobilkameran är kass.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Vänster igen

Nja....Det ser som sagt inte sådär jätteroligt ut på den här sidan. Men förhoppningsvis blir jag inom en snar framtid av med detta. Tjoho!

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Bild på vänster käke dag 56

Mycket röda prickarMest röda prickar. De finnar som är kvar sitter mest under käkbenet ned mot halsen. Det kan fortfarande bli bättre…

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Dag 56 med Roaccutan

Min större ömmande finne från igår är fortfarande kvar. Blä. Den gör ont.

I övrigt inget nytt. Jag vet inte om jag tycker att jag fått bättre hud sedan förra veckans bildomgång, men, men. Här kommer bilderna i alla fall.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized