Dagsarkiv: 18 november 2009

Dag 64 med Roaccutan

När jag gick upp i morse hade den lilla böldfinnen sjunkit ihop helt och hållet. Den var i princip platt (men väldigt röd). Magic! Fast en halvtimme senare hade den bullat upp sig litegrann igen. Konstigt! Men nu verkar den i alla fall vara på väg att gå bort.

Huden ändrar sig också från morgon till kväll. I morse var huden nämligen rätt så slät över huvud taget. Men nu till kvällen så har jag trots allt ojämnheter, liksom småplitar som känns här och där. Inte jättemånga och säkert inte särskilt synligt för andra, men jag känner ju skillnaden. Lustigt att det kan skifta så snabbt. Undrar vad det beror på. Om jag nu inte bara inbillar mig.

Idag tyckte jag mig känna att läpparna var torrare igen. Det måste ha att göra med höjningen i måndags från 50 till 60 mg. Trodde inte att det skulle gå så snabbt att känna av det. Men jag är nöjd om det händer grejer. 😉

Lämna en kommentar

Under Uncategorized