Bild vänster kind igen (dag 179)

3 kommentarer

Under Uncategorized

3 svar till “Bild vänster kind igen (dag 179)

  1. Elena

    Hej!
    Jag har en fråga till dig.
    Just nu håller jag på med min första Roaccutan-kur. Jag är sjutton år och har haft acne i ganska många år utan att någonting har hjälpt, men att det i stället har blivit värre och värre.
    Jag har under dessa år använt smink som foundation och puder för att dölja min hemska hy, det har funkat helt okej. Folk tror ibland inte på mig när jag säger att har jag dålig hy.
    I alla fall så är det ju så att man täpper igen porerna och sånt genom att använda foundation och liknande.
    Jag kan inte sluta använda smink, det går bara inte. Det skulle vara som att gå ut naken. Men tror du att Roaccutan hjälper även om jag sminkar mig varje dag (förutom helgförmiddagar och likn.)?
    Läste att du använde rouge och consealer. Funkar det bra för dig?
    Kram och lycka till!

  2. Nadia

    Hejsan!! jag är inne på min 80:dagen och mina finnar kommer och går men fortfarande röd i ansiktet , och ska gå på dem fram till sommaren början av juli.
    Jag får en sån paranoia över att så fort mina finnar e borta så lämnar det säg små röda märken efter sig men jag försöker ha tålamod använder nu redness solutions från clinquie va använde du för hudlotion?
    snälla skriv tillbaka till mig till min hotmail.

    Ps: din hud är jättefint:)

  3. roaccutan

    Hejsan, tack för era kommentarer. 🙂 Skriver svar i bloggen sen!

Lämna en kommentar