Dagsarkiv: 23 februari 2010

Förra veckan (bild)

Jag lägger in en liten jämförelse från veckan innan här nere. Jag tog bilder då men lade faktiskt inte ut dem. Nu är det ju lite tråkigt eftersom jag inte längre kan visa upp resultat som färre eller mindre finnar, eftersom jag inte har några finnar kvar (utom typ en). 🙂

Men jag tycker ändå att mina kvarstående fläckar bleknat liiitegrann sedan förra veckan när denna bild togs. Eller inte! (Men eventuellt bleknande av fläckar beror ju inte på Roaccutan, utan på tidens gång 😉 )

2 kommentarer

Under Uncategorized

Under hakan (bild)

Bild under hakan på den gamla finnen som inte vill försvinna, det är som ett ljusrosa område runt finnen. (Här syns även sårskorpan efter utslaget jag pillade på).

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Nästa bild på samma sida (dag 161)

Som alltid på senaste tiden: mest bara fläckar kvar efter utläkta finnar. Fläckar som bleknar mer och mer ju längre tiden går.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Bild igen (dag 161)

På denna sida hade jag pillat och klämt på början till en finne någon dag innan jag fotade. Av det lilla pillandet blev det självklart en synlig sårskorpa på käklinjen, vilken syns här. Huden är som sagt känsligare under kuren.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Dag 161 med Roaccutan – Bilddags!

Bilder dårå. Det syns inga nyheter sedan sist, men lika bra att lägga ut för att dokumentera! Ena kinden med bleknande fläckar, inga finnar, några få ojämnheter som bara känns (inte syns) när jag drar med fingrarna över käklinjen:

Lämna en kommentar

Under Uncategorized